استیو جایز همیشه به این مسئله که گوشی باید به صورت کامل توی یه دست جا بشه تاکید داشت و تمام آیفون‌هایی که در زمان حیات استیو جابز تولید شد همگی سایز کوچکی داشتند و به راحتی با یک دست می‌توانستیم با آن‌ها کار کنیم. بعد از فوت استیو جایز همه ی توجه‌ها به سمت مدیرعامل جدید این کمپانی چند صد میلیارد دلاری رفت تا ببینن که سیاست‌هایی که قراره توی تولید آیفون‌ها در پیش بگیره مثل استیو جابز هست یا نه. جواب این سوال رو همه ی هواداران اپل بعد از معرفی آیفون‌های سری ۶ گرفتند، نه!!!

اما بعد از چند سال سیاست‌های اپل و تیم کوک دچار تغییراتی شد و امسال شاهد عرضه آیفونی به نام Iphone 12 mini بودیم که لقب مینی را با خود یدک می‌کشید و در ظاهر کوچک‌تر از آیفون ۶ و بزرگ‌‌تر از آیفون ۵ بود و توی همین کالبد کوچکیکش نمایشگری تمام صفحه و بزرگ و فناوری ۵G رو جا داده بود تا تبدیل به کوچک‌چرین گوشی ۵G دنیا بشه.

توی این ویدیو شهروز چرکچی بعد از تقریبا یک ماه استفاده ممتد از این گوشی جمع و جور و دوست داشتنی تجربیات خودش رو گفته و به نقد و بررسی اون پرداخته پس بهتون پیشنهاد می‌کنم که اون رو از دست ندید.

In most cases, your primary customer is going to be a private firm and this kind of https://www.affordable-papers.net/ customer will accept your services only for one or two months.