در دنیای امروز تعداد خیلی زیادی از وسایل از اتومبیل و موتور سیکلت تا اتوبوس‌ها در دسترس عموم قرار گرفته‌اند تا حمل و نقل را برای آن‌ها آسان‌تر کند. اما این وسایل هر کدام عیب‌هایی دارند و وجود مشکل در یک موضوه باعث می‌شود که شرکت‌ها مختلف سعی در برطرف کردن آن‌ها داشته باشند.

ضرورت داشتن وسیله‌ای کوچک‌تر از موتور سیکلت و دوچرخه برای مسافت‌های کوتاه برای اولین بار در سال ۱۹۱۴ باعث شد که اولین نمونه‌های اسکوتر ساخته شوند اما این نمونه‌ها یک اشکال بزرگ داشتند و آن هم مکانیکی بودن آن‌ها بود که باعث می‌شد مردم به سراغ دوچرخه‌ها بروند. این اتفاق باعث شده بود که این فرضیه در ذهن مردم شکل گیرد که اسکوتر وسیله‌ایست مخصوص بازی کودکان اما در چند سال گذشته این ذهنیت با آمدن اسکوترهای برقی از برندهای مختلف به طور کلی عوض شد.

شرکت شیائومی که سابقه طولانی در تولید وسایل مختلف هوشمند دارد این‌بار دست به طراحی جدیدترین مدل از سری اسکوترهای برقی خود با نام Mi 1S زده است. شهروز چرکچی هم برای خود این اسکوتر برقی را تهیه کرده و نقد و بررسی جذابی را از آن ساخته است که اگر قصد خرید یکی از این وسایل دوست داشتنی را دارید پیشنهاد می‌کنم این ویدیو را از دست ندهید.